onsdag 1 juli 2009

En skön sommardag^_^

Vilken dag det har varit idag!!
Först kom jag hem från jobbet och tog mig en liten lur innan jag skulle iväg till körskolan och jag tänkte att nog kommer det att gå bra på körningen idag, men enligt min körskolelärare så gjorde det inte!
För hon bromsade mig nästan hela tiden när jag körde,la ut växeln och även tog fast i ratten, vilket gjorde mig nervös och smått stressad.
Hon ansåg även att jag behövde ta 8-9 körlektioner till innan hon tyckte att jag var redo för uppkörningen och jag tänkte då förstås aldrig i livet att jag behöver så många lektioner till!
Visst jag är ganska inte så jätteduktig på att köra, men jag är inte heller dåligt på det. Dessutom så kostar körlektioner på den körskolan jag går på 620 kr!

Senare på kvällen så bestämde jag, Mamma och Pappa att vi skulle fara till Janne och Ing-Marie (Mammas och Pappas kompisar) på deras stuga som ligger precis brevid Pite havsbad och bada i havet ;) ^_^
Jag tycker då att det var skönt i vattnet, men dom äldre tyckte att det var ganska så kallt xD
Men efter badet så fikade vi en stund och pratade och nu är vi hemma och tar det bara lugnt :)

Imorgon så är jag faktiskt ledig från jobbet, så då funderar jag att fara en sväng in till stan om det inte är jättedåligt väder imorgon förstås xD Så Annie! Jag kanske kommer en sväng förbi dig på jobbet, just so you know ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar