lördag 4 juli 2009

Dåligt väder och mensvärk!

Nu när det har varit toppen väder här uppe med 25-30 plus grader, så blev det som bara helt plötsligt mellan 10-15 grader och är det något jag inte tycker om så är det att frysa xD
Menmen....man får nog lov att stå med det här vädret i säkert några dagarna nu och som man brukar säga efter regn kommer sol ( förhoppningvis! xD )

Men inte bara nog att det är dåligt väder utan nu har man fått sin vecka också och jag har såna otroliga menssmärtor när jag väl får den och nu jag ska börja äta mina östrogenfria piller som jag fick när jag var på ungdomsmottagning, så vi får väl se hur dessa piller kommer att påverkar mig.

Menmen....nu ska jag äta mig något innan jag ska fara och jobba nu i natt (Jag börjar kl 19.00 och slutar 08.30) och jag tror att jag ska äta lite inbakad pizza *MUMS* ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar