lördag 18 juli 2009

Stress!!

*SUCK* Fy fan vad jag känner mig ganska stressad över både universitet och körkortet xD
För att jag känner att jag måste ju ha klart körkortet innan jag börjar min utbildning och så måste jag hitta någonstans att bo i Uppsala som är nära till skolomårdet jag ska studera på.

Just nu håller jag på att leta som en tok på Bostadsjouren på Uppsala universitets hemsida och än så länge så har jag bara hitta 1 som verkar vara bra! Hyran är inte så dyr och så är den ganska så stor :) För den minsta studentlägenheten jag såg var bara 9 kvadratmeter!O.O
Tänk er 9 kvardratmeter!! Det är till och med mycket mindre än våran toalett här hemma! xD

Menmen.....jag hoppas att jag antingen får den här lägenheten eller att det kommer att finnas fler ( vilket jag inte, tror att det finns-_-) och att jag fixar det här med körkortet, vilket jag känner mig mer säker i just nu^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar