lördag 11 juli 2009

UPPSALA, HERE I COME :D

ÄNTLIGEN! Igår när jag tittade på mitt konto på studera.nu, så fick jag redan på att jag har kommit in på mitt 1 val, vilket var i Uppsala universitet :D
Så nu kollar jag upp en massa studentlägenheter, så att jag har någonstans att bo till hösten :)
Jag är så glad att jag faktiskt kom in på det jag hade sökt och jag tror faktiskt att jag kommer att trivas med det valet jag har gjort ^_^

Fast jag kommer ju att sakna familjen och vännerna här uppe och jag kommer att försöka att hålla så bra kontakt med dom som möjligt :)
Jag kommer också att sakna att det kommer inte vara ljust på nätterna på sommaren och att inte kunna se norrskenet på vintern, för det är ju det jag uppvuxen med.

Jag tycker att det är både spännande och skrämmande på samma gång, just för att det är en stad jag har aldrig varit i förr och för att jag känner nog ingen där xD Menmen.....det kommer nog att lösa sig^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar