måndag 27 juli 2009

Efter en regnig helg

Nu i helgen så har det varit PDOL ( Pite dansar och ler) och jag kan bara säga att jag är delvis glad att jag inte gick ut på kvällen, för att det regnade ganska mycket just då och dessutom så verkar den här festivalen speciellt dom som är i min ålder gå ut på att supa så mycket det bara går.
Just den kulturen vi har här i Sverige förstår jag mig inte som på, eftersom att jag tycker inte att det är värt i längden att dricka så mycket att du mår dåligt nästa dag eller även i värsta fall kan drabba av alkoholförgiftning. För man kan ju faktiskt ha kul utan alkohol anser jag i alla fall :)

Hur som helst så kunde jag inte fara för att jag jobbade natten hela helgen, men nu är jag ledig idag och även imorgon, vilket känns ganska så skönt^_^ Men då jobbar jag både onsdag och torsdag natt och på fredagmorgon så far jag med flyget ner till min älskade gullång och jag ska vara där till på måndag^_^
Hoppas att det kommer att vara bra väder medans jag är där nere i Strängnäs, för att vi skulle som göra vissa saker som att fara på bio och till kolmården, vilket jag har velat fara till sen jag var liten!! För dom har ju delfiner där och jag älskar delfiner!^_^
Så då skulle verkligen en dröm bli sann att få se livslevande delfiner^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar