torsdag 30 juli 2009

Imorgon så jag har en liten "semester"^_^

Som ni nog förstod på titeln så ska jag ta mig en liten semester, vilket innerbär att jag ska fara iväg med flyget imorgon till min älskade gullång^_^ ÄNTLIGEN!!
Fast jag såg på vädret att det skulle vara regn där nere på fredag, så det är bäst att det kommer att bli bättre väder under lördagen och söndagen!

Det här med att ha långdistans förhållande är ganska så jobbigt vissa gånger och speciellt när man ska gå och lägga sig. För man önskar ju många gånger att han vore där så jag kunde få krama om honom^_^
Men nu till hösten så kommer jag ju att vara mycket närmare honom, men tyvärr så ska han ju på en utbildning inför sin FN-tjänst i Afghanistan och han far dit den 8 december och tjänsten slutar inte förens den 6 juni nästa år.
Det kommer nog också att känna lite jobbigt faktiskt, men jag försöker att ha positiva tankar och stöttar honom i hans beslut att göra detta :)
Menmen.....jag ska försöka ha så många trevliga och mysiga stunder med honom innan han far iväg, men samtidigt så måste jag tänka på mina stuider och att jag försöker att skaffa mig nya kontakter medans jag kommer att bo i Uppsala :)

Nu måste jag göra mig klar inför jobbet och sen jag far jag ju tidigt på morgonen till honom, so see you guys on Monday ;)
PUSS!

1 kommentar:

  1. men hallå? vart får du fn ifrån, det har inget med fn att göra =)

    SvaraRadera