tisdag 30 juni 2009

Kyrkomarknaden :)


Förra helgen så var det den årliga kyrkomarknaden i Öjebyn och jag var självklart där och tittade runt i alla stånden som fanns där :)
Fanns hur mycket saker som helst, fast det fanns inte många saker jag var så värst intresserad av att köpa.
Men det fanns en köpstånd som jag köpte i från och det var tvålstånd, och det som gjorde att jag köpte dom var att dom var så speciella i lukten och formen. Man fick köpa en låda med 6 st tvåler för 120 kr och 2 st lådor för 200 kr! Det tyckte jag i alla fall var ett ganska rimligt pris ;)

(Från vänster: Ringblomma, Mango, Melon, Jordgubb, Vanilj och Tutti Frutti)

1 kommentar:

  1. hehe, shit vilken liten marknad, du måste komma till mig när vi har våran årliga marknad så ska du få se på grejor ^^ puss puss

    SvaraRadera