onsdag 17 juni 2009

En rätt speciell dag imorgon^_^

Imorgon så kommer min pojkvän Marcus att komma till mig och det är faktiskt ganska så speciellt för mig eftersom att han och jag har över 80 mils avstånd till varandra.
Så min mamma ska fara och hämta honom kl halv 10 på morgonen och sen fara in till stan för att lämna honom där, för att hon ska sen iväg att jobba och dessutom så kommer jag ändå att vara i stan då, för att jag ska på preventivmedelsrådgivning på ungdomsmottagningen, vilket jag är lite nervös över xD ( för det är nämligen första gången någonsin jag ska på sånt).

Men hur som helst när jag är klar med det, så tänkte jag att jag och Marcus skulle ta en fika med Annie ( en av mina kompis som också har en blogg ;P ) och bara prata en stund :)
Sen så måste vi hem till mig, eftersom att det är alltid jag som står för maten och att städa när mamma jobbar, men så är det väl att vara vuxen antar jag xD

Hur som helst längtar tills imorgon i alla fall och jag hoppas att vi även har ett bra väder hos oss också :)

1 kommentar:

  1. Hoppas att du får ha det trevligt med Marcus, från och med i morgon till tisdag. Men ta inte nu all bra väder för dig själv och låt mig också få lite nu när det är midsommar ;)

    SvaraRadera