tisdag 5 januari 2010

Längtan

Fy tusan vad det finns mycket jag längtar till just nu. Just nu längtar jag den dagen då min älskade gullång kan komma hem och så längtar jag efter värme!
Man känner nästan som att man skulle vilja åka utomlands nu, bara för att slippa denna kyla, fast tyvärr så har jag varken tid eller pengar för att göra det :/ Vilket suger, tycker jag i alla fall!! Menmen...våren och sommaren kommer väl snart får jag väl hoppas, fast nu känns det som att den är långt borta xD

Dessutom är det nu inte så länge kvar innan jag åker hem till Uppsala igen, för jag åker ju nämligen nu på söndag. För som sagt så vet jag inte riktigt,när jag kan komma upp igen nästa gång till Piteå. Kanske möjligtvis till sommaren, men jag kan dock inte lova något.

Menmen....nu ska jag fortsätta med mitt pluggande, så att jag blir klar i tid :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar