lördag 23 januari 2010

Expriment Less sugar

Snart har det gått en hel vecka sedan jag och Marianne började med vårat lilla expriment och jag måste säga att det har faktiskt varit ganska så svårt att inte ha köpt något gott fika eller godis för den delen,när man har varit i mataffären xD
Menmen....vi sporrar verkligen varandra och det e trots allt bara en vecka kvar, så det är bara att hålla ut :P

Nu har jag dessutom fått mitt "lön" från CSN, så nu känns livet lite lättare i alla fall^^ Funderar till och med att kanske fara till Stockholm någon dag om jag känner att jag har tid ;) Jag är inte så jätteförtjust i Stockholm om jag måste ertjäna, eftersom att jag tycker att det verkar vara en stressig stad med ännu stressigare människor. Så jag skulle som aldrig kunna tänka mig att bo där, men jag kan dock vara där för ett tillfället.

menmen....nu ska jag ta mig en dusch så att jag känner mig fräschare :)

Mata ne minna, genki da ne! ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar