tisdag 19 januari 2010

Tredje dagen av exprimentet Less sugar!

Konban wa minna-san!

Måste bara berätta om mitt lilla test som jag ska ha i 2 veckor.
Det började med att jag och Marianne diskuterade att det skulle vara intressant att testa hur man skulle reagera att inte äta saker som innehåller en stor mängd socker, så som godis, glass, läsk osv.
Så vi bestämde oss att vi skulle testa detta i då 2 veckor enbart, för att då se hur vi kommer att reagera under dessa 2 veckor, men även efteråt.

Just nu känner man ett visst begär efter att äta något som innehåller just det onyttiga sockert som finns i godis och fika, menmen det är bara att försöka göra sitt bästa under dessa 2 veckor.
Men jag vet att det kommer nog att vara jobbigt under den första perioden, men förhoppningsvis så kommer det att gå över.

Menmen.....nu ska jag gå och lägga mig, för att jag har lite saker som jag måste fixa imorgon.

Oyasuminasi minna, genki da ne!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar