lördag 9 januari 2010

Ett avsked, men inte för alltid.

Ja, imorgon så far jag tillbaka till Uppsala,för att fortsätta mina studier. Ville även tacka Annie för en trevlig kväll idag innan jag ska åka tillbaka^_^ Kommer att sakna er alla här uppe i Piteå och som jag sa i mitt förra inlägg, så vet jag inte riktigt när jag kan komma tillbaka och hälsa på, men kan kanske kan försöka komma upp någon gång innan sommaren börjar, men det beror på om jag har råd och har tid. Annars så kommer jag ju upp till sommaren ju och hälsa på :)


Menmen...ta hand om er och ha en fortsatt trevligt nytt år^_^ Hoppas att 2010 kommer att vara ett bra för oss alla :)


Btw! We don't say goodbye, just see you later someday, okej ;)

Måste ju även bjuda på en bild av 2 tjusiga kissemissar också ;P
aka. Maja Gräddnos och Gullan från Arkadien :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar