torsdag 7 januari 2010

KALLT!!!

USCH, så kallt det har varit idag!! 30 minus grader!! Nä, usch! Nog längtar man alltid mer till våren och speciellt sommaren nu xD
Skulle faktiskt inte vara så dumt att åka utomlands, där det är varmt och skönt. Fast tyvärr så har jag varken tiden eller pengarna för det. Men kanske till sommaren, man kan unna sig om man sparar ihop lite pengar bara ;)

Menmen....snart jag ska fara hem till Uppsala och jag har haft det trevligt,när jag har varit här uppe i Piteå och hälsat på, men jag önskar bara att jag hade kunnat umgåtts mer med mina vänner här uppe :/
(en bild på bäcken under vintertid, från där jag kommer ifrån och då menar jag inte att jag kommer just från denna bäck xD )


Fast jag kommer nog kanske upp till sommaren och hälsar på, fast jag tycker om dom vänner jag har här i Piteå borde komma och hälsa på mig någon gång i vår eller sommar ;P
(en bild från Stockholm förra våren, vackra körsbärblommor va? ^_^ )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar