torsdag 28 januari 2010

Less sugar soon about to end!

YAY!! Snart är detta lilla exprimentet Less sugar snart över, så jag kan äta godis och sånt om jag vill, fast det konstiga är att jag är inte sådär jättesugen på det. Men det kanske jag bara säger för att jag har inte något godis omkring mig xD

Som sagt som jag har sagt många gånger nu, så längtar jag verkligen jättemycket till våren och sommaren, för då kan jag ha bland att på mina nya kläder som jag har köpt och dessutom behöver man inte ta på sig lika mycket kläder som man gör på vintern. Tänk att få kunna gå i fina ballerinaskor och converse igen utan att behöva tänka på att frysa om fötterna :P

Menmen....nu ska jag tvätta av mig mitt smink och bara mysa en stund innan jag ska gå och lägga mig :)

Oyasuminasi minna, genki da ne! ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar