tisdag 29 december 2009

29/12-2009

Konichi wa minna-san!

Nu är det bara 2 dagar kvar tills det är nyårsafton och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra den dagen, eller vem jag skulle kunna vara hos och fira den med. Helst skulle jag vilja fira med personer som jag verkligen bryr mig om ( ni vet vilka ni är ^_^)

Jag kämpar dock fortfarande med min omtenta, men jag kommer nog att bli klar strax innan nyår, så det är nog ingen fara^_^
Fast det tråkiga är ju att jag har inte kunnat varit så mycket med mina syskonbarn nu,när dom är här på besök, eftersom att pluggandet har tagit så mycket tid. Menmen....sånt är väl livet för en student tyvärr xD

Menmen...snart ska jag äta i alla fall :) Mamma har gjort spagetti och köttfärssås (mums!!) :P
Men ska jag nog ta mig en lite paus, så att jag inte blir tokig av allt pluggande :P

Mata ne minna, Genki da ne^_^

Btw!! Kolla upp H&M's hemsida :D För att dom har fått in sin vårkollektion nu och det fanns en hel del snygga och ganska söta kläder där, enligt mig i alla fall^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar