torsdag 24 december 2009

God jul!!

Konichi wa minna-san!

Hoppas att ni har en supertrevlig jul tillsammans med dom ni bryr er om^_^
Just nu håller jag och Jessica på att hjälpa till med att göra julmaten som vi ska ha och en av mina favoriter på julbordet är nog sillröra^_^ Det är så supergott, fast jag är inte sådär jätteförtjust i sill precis xD
Sen är jag ju jättenyfiken vad man kommer att få i julklapp, men vi har en tradition att vi öppnar våra paket när alla är hemma, man har sett klart på Kalle Anka och hans vänner och har ätit upp julmiddagen :)

Då börjar jag tänka på vad vi diskuterade på ett seminarie vi hade nyss innan jag åkte hem till Piteå, där just ämnet var om jultradtion och det var faktiskt intressant att få höra om skillnaderna och likheterna bland den gruppen jag var med.

menmen....nu kan jag inte sitta här och bara ta det lugnt, utan nu måste jag verkligen ta mig i kragen och hjälpa min syster med maten :)

Merikurisumas minna!! Genki da ne!! ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar