tisdag 15 december 2009

Äntligen vinter i Uppsala!

Konban wa minna-san!

Just nu över natten så har det kommit ungefär 1 dm snö till Uppsala, så man blev lite chockad, men ändå lite glad när man vaknade imorse.
Men snart så är det lite länge kvar innan man ska hem till Piteå^_^ Längtar faktiskt efter min familj och mina vänner jag har där uppe och jag kommer att vara i Piteå i cirka 3 veckor :) Vilket kommer att bli lite skönt faktiskt, fast jag kommer dock inte vara ledig precis heller. För att jag kommer att få en hemtenta som jag måste göra under jullovet som omfamnar ett antal frågor och 2 recensioner på 2 olika böcker som vi måste läsa. Fast som sagt jag ska också ta mig tid att vara med mina vänner och familj^_^

Menmen...ska ta mig något att äta nu och senare jag packa, för att jag ska iväg och träna tillsammans med Marianne och Sofia :)

Mata ne minna-san, genki de ne! ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar