söndag 20 december 2009

20/12-2009



Konban wa minna-san!

Sitter hemma just nu i Piteå och pluggar för fullt med min omtenta som jag måste helst få klar innan julafton.

Igår i alla fall så for pappa och jag in till stan, för att handla lite julklappar och då tog jag tillfället att överraska Annie på hennes jobb ( fast hon visste faktiskt att jag skulle komma in till stan, men hon visste inte riktigt när bara ;P )
Men när jag stod och pratade med Annie, så kom då Li och hennes sambo Krille tillsammans med deras söta 2 månader lilla flicka, Johanna^_^ Äntligen fick man se om den lilla omtalade krabaten och jag ska den 2 januari på hennes dop^_^
I alla fall så tog vi oss 4 en liten fika på Waynes coffee och jag åt en rätt så god polkagrisbar tillsammans med liten apelsinjucie :) Alla dom andra tog kaffe av något slag, men jag som är verkligen ingen kaffedrickare och vill inte heller vara det, tog något som jag tyckte var mycket goda :P
Nu tänkte jag i alla fall bjuda på 2 bilder på mig och Annie i sommras, innan jag fick ens veta att ska skulle börja studera i Uppsala.


Kommer säkert att ta fler bilder på oss, eftersom att vi båda har numera mycket längre hår än på dom här bilderna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar