onsdag 23 december 2009

Tomorrow is Christmas eve! :)

Kan ni tänka er att imorgon är det julafton!!
Det kan jag inte riktigt tänka mig själv faktiskt, eftersom att jag tycker att tiden har gått så snabbt.
Dessutom tyvärr så känner jag inte riktigt en sån där julkänsla just nu i alla fall, men förhoppnin gvis så kommer väl den :P

Fast det kommer dock bara vara Mamma, Pappa, min syster Jessica och jag som kommer att fria julen tillsammans här i Piteå, men jag är ändå glad att jag får fira julen med en liten del av min familj i alla fall, istället för att vara ensam i Uppsala.
Så därför så uppskatta jag verkligen att jag har en familj och en pojkvän som älskar mig och vänner som bryr sig om mig :) För så länge man vet att man har någon som bryr sig om sig, så känns livet så mycket enklare på något sätt ^_^

Menmen...nu tänkte jag ta mig att äta lite middag tillsammans med min syster och sen är det tillbaka med hårdpluggandet.

Meri kurisumas (Betyder God jul på japanska ^_^)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar