lördag 1 maj 2010

Valborg i Uppsala

Konichi wa minna-san!

Trots att jag mådde inte sådär superbra igår heller, så ville jag så gärna uppleva Valborg i Uppsala och jag hade det verkligen kul faktiskt ^_^ Men det blev inget drickande för min del,eftersom att jag gick på tabletter den dagen så att jag skulle orka. Så det blev mycket vatten för min del, men det är okej med det också, för jag har en princip att man kan faktiskt ha kul utan alkohol ;D

Sofia och jag hade planerat en picnik på förmiddagen tillsammans med några människor hon kände :) Träffade också en del människor som jag kände också, vilket jag blev lite förvånad över, för själv tycker jag att jag känner inte så många här nere xD

Funderar även att nu komma upp till kära Piteå den 13 maj till 18 maj, men problemet var när jag skulle boka resan på sas.se, så fick jag veta att Swedbanken har infört en säkerhetsåtgärd som går bara att upphäva om man går till banken och säger till!
Varför har man aldrig hört talas om detta förens nu för!? Har inte fått ett endaste brev om det eller upplysning om det när jag har varit dom senaste gångerna på banken! Mycket dåligt av Swedbank att inte upplysa om detta för sina kunder!

Menmen...ska nog fixa detta hade jag tänkt nu på måndag, så att jag kan tillslut beställa en hemresa till Piteå.

Sen får ni alla hålla tummarna att jag hittar en lägenhet till sommaren eller till hösten som jag och min kära gullång kan bo i, för att nu ska jag flytta från Sävja till kanske något mer centralt.

Menmen....ska nog göra mig i ordning för att sova snart.

Oyasumnasi minna-san!! Genki da ne! ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar