lördag 8 maj 2010

Banankaka och lite underhålling till kvällen ;)

Konichi wa minna-san!

Idag så har jag ganska mycket som jag måste göra, men jag ska också göra lite roliga saker förstås ;)
Just nu så håller jag på att baka banankaka, som jag vet är ganska så populärt bland många som jag känner ;) Så jag kanske kan ta med mig lite banankaka, när jag kommer hem till Piteå på torsdag :D Så länge bara inte Sofia ( som jag bor tillsammans med) äter upp allt ihopa xD Får väl gömma lite bitar,så att det finns kvar till andra ;P

Kl 19.00 så ska jag vara på Norrlands nation, för att jag ska vara en del av underhållningen på en sittning för en förening som firar 5 års jublieum idag :) Några speaxare och jag har ställt upp att gå på en catwalk, där vi kommer att gå i speciella kostymer som föreningen själva har användt under åren :)
Kommer nog att säga till någon som jag känner att dom ska ta kort på detta, så får ni se nog på facebook, vad man kommer att vara på catwalken ;)

Eller så kanske jag berättar imorgon exakt vad jag kommer att klä ut mig till ;)
En ledtråd jag kan ge er just nu är att det jag kommer att ha på mig är rätt så tight xD :P

Menmen...nu måste jag nog kolla till min banankaka, så att den inte bränns eller något sånt.

Mata ne minna!! Genki da ne! ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar