tisdag 18 maj 2010

"Hemma i Uppsala"

Konban wa!

Nu är jag hemma i Uppsala och jag kan säga att jag har lite blandade känlsor av att vara tillbaka, eftersom att jag känner att hemmasituationen här känns inte så bra plus att jag har en lite stressig period nu med att skriva uppsats och kompliteringar.

Saknar som att vara Piteå, eftersom att det var lugnt där. Kändes verkligen att få komma hem till sin hemstad, även om det var bara några få dagar. Men jag planerar nog att ta en en sväng upp i sommar också ^_^ För sommaren där uppe är verkligen härlig, men nog ska jag också ta vara på den sommaren som kommer att vara här nere.

Menmen....ska plugga nu en stund och sen så ska jag ta och lägga mig, så att jag orkar att plugga imorgon :)

Oyasuminasi!! Genki da ne!! ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar