torsdag 3 juni 2010

Strängnäs- mitt hem för under sommaren

Minna-san, Konban wa!!

Som ni kanske inte vet, så har jag som flytta nu och kommer att bo i Strängnäs under sommaren hos min älskade gullångs mamma och även tillsammans med min gullång (om han kommer hem någon gång!) Han har varit fast i Afghanistan nu ett tag och har som inte fått riktigt veta anledningen varför. Han skulle egentligen ha fått komma hem redan i onsdags, men om han inte åker med flyget nu ikväll, så kommer han nog vara kvar där hela helgen!! Men om han åker med flyget idag, så kommer han väl vara hemma i Sverige nu ikväll eller under natten. Väntar bara att han ska skicka ett sms, för att det är medaljcermoni imorgon i Sthlm och jag och hans familj vet ju inte om vi ska dit eller inte, för vad är det för en ide att fara dit om han inte ens är där!?

Menmen...hoppas verkligen att han kommer hem till Sverige nu ikväll, så att jag kan äntligen få träffa honom på söndag! ^_^ Har saknat honom verkligen jättemycket!!

Kanske ska som berätta anledningen till varför jag kommer att tillbringa min sommar i Strängnäs och anledningen är att jag har fått jobb inom hemtjänsten på en ort som heter Mariefred som ligger en liten bit utanför Strängnäs och dessutom så har jag ju sagt upp min lägenheten i Uppsala, men den är fortfarande min tills den 30 juni. Jag har tagit med mig det mesta jag kunde få med själv till Strängnäs, men gullång och jag ska nog sen fara till Uppsala och sen hämta resten av mina saker.

Menmen....ska nog packa upp lite saker från min packning nu och jag kommer senare att lova lite bilder från Strängnäs och Uppsala ;)

Ja ne!! Genki da ne!! ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar