lördag 5 juni 2010

Imorgon blir nog en lyckans dag ^_^

För då kommer äntligen min älskade gullång hem till mig ( fast snarare är det hemma hos honom, men nu är det här ju som mitt hem också, ni förstår i alla fall vad jag menar xD :P )

Som man har även och bara längtat till just den dagen då han kommer hem ^_^ Men egentligen så skulle han ha fått komma hem redan på fredagen, men på grund av förseningar med hemresan, så måste dom stanna där tills imorgon. Menmen...jag kommer ju som nu att alltid ha honom numera, fast jag kommer dock att jobba nu under sommaren.
Kan ju inte alltid få som man vill tyvärr...

Menmen...ska nog ta och gå och lägga mig och sen vet jag att imorgon natt så kommer jag inte längre att sova ensammen i sängen ^_^

Oyasuminasi!! Genki da ne!! ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar