torsdag 29 april 2010

Feber.....

Hallå allihopa!

Nu har stressen tagit sig ut på mig, för nu ligger jag i min säng och är sjuk :( Har feber, ont i kroppen, snorigt och ont i halsen. Hatar verkligen att vara sjuk, för det finns inte så mycket man kan göra precis.
Hoppas bara att jag blir frisk för imorgon, för att då är det Valborg och jag har verkligen sett fram emot att få fira det här i Uppsala.
Ska nog vila så mycket jag bara kan och dricka en massa vatten och ta febernedsättande tabletter, så att jag blir bättre någon gång.

Anledningen till nog varför jag blev sjuk är nog på grund av stressen och den som vi kallade i spexet, Spexpesten! Spexpesten kom vi på eftersom att det var jättemånga av spexets medlemmar som blev sjuka i feber eller annat med ändå kom, vilket resulterade att fler blev sjuka som mig själv till exempel! Om man är sjuk i feber, så tycker jag i alla fall att man ska stanna hemma, så att inte andra blir sjuka!

Menmen...nu är man i alla fall det och det är faktiskt rätt så frustrerande att inte kunna göra saker som man skulle vilja göra, när man är för en gångs skull "ledig".

Ska nog vila nu i alla fall, hoppas bara att ni själva blir inte drabbad av sjukdomar eller något sånt nu.

Oyasuminasi minna! Genki da ne!

2 kommentarer:

  1. Krya på dig nu till i morgon så att du får fira valborg som du har längtat så mycket efter. *KRAM*

    SvaraRadera
  2. älskling, vet du? feber smittar inte ^^ dock när man slappnar av efter att ha haft lite pressure osv på sig, då släpper kroppen lös en massa ^^ söööööötis!!

    SvaraRadera