måndag 19 april 2010

Stressad som bara den!! xD

Konban wa minna-san!!

Åter ännu en gång är jag ledsen att jag har inte skrivit på min blogg på ett tag, men just nu har jag en rätt så stressig period med att skriva fälarbete ( man skriver och gör intervjuver, observationer, referat, PM, transkribering osv ) och vårat tema är om hälsa. Det jag ville fokusera på var om kroppidealet i samhället idag och även förr.
Nog med detta så har jag även fullt upp med spexet,eftersom att vi ska ha nu vår premiär nu på onsdag 19.30! Jag har som sagt ansvaret som sminkös och ska vara med i en scen i föreställningen som Gudrum Scyhman. Föreställning kommer att vara en parodi på Moses och utvandrarna och vi kommer att bland annat ha Mumin och Elvis med ;)

Kommer kanske att ta några bilder innan föreställningen och efter, måste bara hitta batteriladdaren till batterierna jag har i kameran först xD :P

Menmen...nu måste jag ta och gå och lägga mig, för att jag kommer att ha en lång dag för mig imorgon, eftersom att jag kommer att stiga upp kl 5 på morgonen xD

Oyasuminasi minna!! Genki da ne!! ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar