torsdag 8 april 2010

Hes som bara den, men ändå lyckig!

Konban wa minna!

Idag ville jag meddela att jag är riktigt hes nu och allt tack vare Gudrun Sckyman!Haha...nja, inte riktigt hennes fel, men jag ska nämligen spela henne i ett vårspex som vi ska sätta upp och då menar jag riktigt snart! Premiären är på onsdag den 21 april 19.30 och inte något att jag ska skådelspela, utan jag har nämligen huvudansvaret för sminket för alla skådespelare! Fast det är jättekul att vara sminkös måste jag säga ;) Fick sminka en kille för första gång till en farao, det ni! ;)

Dessutom så har jag inte bara fullt upp med spexet,utan nu så har vi även fältarbete på gång i den kursen jag läser nu, och vi ska vara klara om cirka 2 veckor!! Och tro mig det är verkligen inte så lätt och dessutom så tar det mycket tid.

Menmen...trots att jag har egentligen mycket att göra i spexet och i skolan, så ska jag förstås ta mig tiden att vara med min älskade gullång som har idag kommit hem till Sverige^_^

Hade som tänkte att åka rätt så tidigt imorgon, så att jag kan överraska honom genom att komma tidigt på morgonen, fast egentligen är det inte så tidigt, för klockan kommer att vara 09.15 och jag tycker inte att det är så tidigt. Men det är kanske för att jag är av en morgonperson, vilket verkar vara ovanligt bland människor i min ålder att man är.

Menmen...nu ska jag packa ner resten som jag ska ha med mig till helgen och sen ska jag gå och lägga mig tidigt, för som sagt så känner jag mig ganska så kraslig och jag hoppas verkligen att jag blir mer sjuk dvs feber och såna saker.

Mata ne minna!! Genki da ne! ^_^

1 kommentar:

  1. Vill du bli MER sjuk?? Vill du inte bli frisk nu när Marcus är hemma???

    SvaraRadera