måndag 5 april 2010

Aprilväder indeed!

Efter att det har varit riktigt vår väder här nere i Uppsala ett antal dagar, så har det nu kommit snö igen!! Just när man trodde att det skulle äntligen försvinna, så kommer den än en gång och bitchslappar en i ansikte! Menmen...som sagt så är det ganska så typiskt aprilväder om man tänker efter, men jag gillar det inte i alla fall >.<

Fast trots detta snöväder,så har jag annars haft en trevlig påsk med vissa lugna dagar och andra dagar då man har haft mycket att göra. Så som att fixa saker och ting för storspexet som har premiär om 2 veckor!! Mitt huvudansvar är sminkös,så det är min uppgift att se till att skådespelarna kommmer in i deras roller kan man som säga :P Jag kommer dessutom ha en liten roll i själva spexet, men det kommer jag senare att berätta om ;)

menmen....nu måste jag gå till tvättstuga och torka det sista plaggen jag har tvättat.

Mata ne, minna! Genki da ne! ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar