tisdag 30 mars 2010

Som Gert Fyllking skulle ha sagt, ÄNTLIGEN!!

Äntligen är det rätt ordet, för att beskriva att vi nu har sladdlöst internet nu här i lägenheten! Så nu slipper vi "slåss" om det och alla kan sitta och titta upp viktiga saker och roliga saker också på internet ;) Så nu kan jag faktiskt skriva här på min blogg lite oftare i alla fall ;)

Något som sagt som jag har haft i tankarna ett ganska bra tag nu, är att möjligtvis införa en daglig makeup/klädlook på bloggen och då skulle jag dock vilja förstås veta om ni tycker att det är en bra ide eller eventuellt en dåligt ide.

Fast just nu har jag väldigt upptagen period med skolan,eftersom att vi ska nu skriva rapporter och snart ska ut på fältarbete och skriva uppsats. Men jag kanske kan klämma in något inlägg om det :P

Menmen...nu måste jag ta och gå och lägga mig, för att jag ska på ett studiebesök imorgon på stadsarkivet i Uppsala kl 10.00 prick! Och jag vill helst vara utvilad för det, för sen ska man börja med att skriva en rapport.

Oyasuminasai minna! Genki da ne!! ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar