onsdag 3 mars 2010

Åter en uppdatering av mitt liv

Konban wa minna-san!!

Åter ännu en gång så har jag inte skrivit på ett ganska bra tag på min blogg, men som sagt som jag har någon nämnt ett antal gånger är att jag har inte tillgång till internet 24-7,plus att jag har haft för mig andra saker som jag har faktiskt tänkt skriva om nu ;)

För er som kanske inte visste det, så ska jag bli moster väldigt snart ( kanske eventuellt imorgon) och jag är så glad över att få bli en (delvis för att moster låter yngre än faster xD ) Så självklart så har jag hälsat på min äldsta storasyster som är väldigt höggravid som man kan säga och jag fick även känna ett litet tryck från den lilla pravel i hennes mage ^_^ Fast tror mig även om jag tycker att det är kul att min syster kommer att få ett barn snart, så tänker jag i alla fall nog inte skaffa mig barn på ett bra tag!

En annnan sak som jag måste även berätta är att jag har tyvärr inte mått så bra fyskiskt sätt under flera veckor nu och nu i söndags, så fick jag otroligt ont i magen och mina armar, händer, axlar och ansiktet domnade av totalt och fick senare väldigt ont i dessa kroppsdelar också. Därför så var mina inneboende så vänliga att dom skjustade mig direkt till akuten, där jag fick genomgå en ganska grundlig undersökning. Konstigt nog, men ändå bra så gick mina smärtor betydligt ner och testarna som jag gjorde kom med enbart bra reslutat. Men jag hade dock fortfarande lite ont i magen,när jag kom hem igen, fast nu har jag beställt en tid hos en husläkare i Sävja vårdcentral, men jag fick dock ingen tid förens 24 mars hos dom. Vilket var faktiskt rätt så synd, eftersom att jag hade hoppas att jag kunde få en tid idag, eftersom att min mage är fortfarnade inte så bra.

Annars så har jag haft det ganska så fullt upp med skolan och uppgifter som vi har fått och så saknar jag förstås min älskade gullång ^_^
Hoppas att han kan komma hem, när det är beräknad.

Menmen...nu så ska jag snart ta och gå och lägga mig, men jag ska läsa först innan jag ska sova.

Genki da ne minna!! Oyasuminasi!! ^_^

Menmen....

1 kommentar: