fredag 5 mars 2010

Väntan på en liten pravel och Grattis till min kära brorsbarn Thea

*suck* Här har man väntat nu snart i 2 dagar på den lilla pravel som finns i min storasysters mage. Hoppas att du kommer snart lilla/lille vän! ^_^ För du är verkligen efterlängtad ska du veta ^_^

Menmen....Jag vill också nämna att mitt första syskonbarn fyller idag år och kan ni tänka er att hon är redan hela 5 år nu!!
Känns som att det vore nyss när man fick veta att hon kom till världen. Snart är det ju inte länge kvar innan hon börjar skolan! Ja, tiden går verkligen fort och då tyvärr börjar man inse också att man själv blir äldre med åren xD Fast inte lider jag av någon åldersnojja än så länge :P

Menmen...nu ska jag ta och plugga lite grann :)

Genki da ne minna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar