lördag 13 mars 2010

Våren på sin inkomst eller är det bara en tillfällighet?

Hejsan allihopa!

Här nere i Uppsala har vi nu haft en hel del toppen dagar med sol och några få plus grader, vilket får en att känna som att våren kanske snart är här. Men som sagt peppar, peppar, för man vet ju aldrig om det kanske kommer att komma till och med mer snö.

Usch, vad jag är less på snön, måste jag bara säga xD För jag som flyttade ner dit för att just slippa en sån här vinter. Menmen... man kan ju inte få här allt i livet precis.

Hoppas verkligen att det blir vår snart, så att man kan gå ut i klänning och fina ballerinaskor och bara ben ^_^

Menmen...nu ikväll så jag ska med tillsammans med inneboenderna jag bor med ska fara och se på bio :) Vi ska nämligen se Alice i underlandet i 3D och självklart med engelska tal ;) Anledningen varför vi ska göra det är för att det är som min mycket försenade födelsedagspresent från mina kära inneboenden ^_^ och en annan dag så ska jag bli bjuden på middagsbuffe ;)

Jaja....nu ska jag i alla fall plugga en liten stund innan vi ska fara iväg till bion :)
Sayonara minna-san! Genki da ne! ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar