måndag 9 november 2009

9/11-2009

Idag så har det varit en rätt så kall dag, känns verkligen som att vintern är på väg här i Uppsala.
Visst här vintern en viss charm, men jag föredrar sommaren, framför vintern faktiskt xD
Såg idag på Nelly.com ett par jättesnygga skor enligt min mening i alla fall, fast jag har verkligen inte råd till dom just nu tyvärr :/ Dom kostar nämligen 999 kr!!

Deva SEK 999, Friis&Co - NELLY.COM


Måste även berätta vad jag har gjort under denna helg, fast den kanske inte har varit allt så livlig och spännade xD
Under helgen så har jag varit med Marcus och lagat en massa god helgmat.
I lördags så gjorde jag en slags "lasange" som är gjord av tortillasbröd, tacosås, ostdipp, köttfärs med tacokrydda i, nachoschips ovan på och lite riven ost ( är verkligen supergott och enkel att göra :) ) Alla verkade också tycka att det var jättegott^_^ ( För som ni nog kanske vet det redan, så bor jag med 2 andra personer i en 4:a . )
Hade verkligen en trevlig helg, eftersom att jag fick vara med min gullång och just nu planerar vi att fara en weekend ihop till London innan han ska fara på sin utlandstjänst i Afgahnistan.
Det tror jag komma att bli kul faktiskt, eftersom att jag har aldrig varit till London förr, men har velat fara dit^_^

Ska nog göra mig i ordning, för att gå och lägga mig, ska verkligen försöka att hålla mig så uppdaterat jag kan^_^


Oyasuminasi minna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar