måndag 16 november 2009

16/11-2009

Konban wa minna-san!!

Här kommer jag med lite mer uppdatering om helgen :P
Marcus och jag har som inte gjort något speciellt under helgen, utan vi tog det mer som lugnt mest. Men i helgen så bestämde vi att vi skulle till London den här helgen, för han har några kompisar som bor i England som han vill hälsa på innan han ska fara ner till Afgahanistan i december. Dessutom så är det ju inte dumt heller att få fara på en weekend med någon jag älskar till London^_^
(jag vet att att du är lite avundsjuk, systeryster, men vi kanske kan fara ut och resa någonstans du och jag :) eller så kan du fara med någon kompis som kanske har råd att åka någonstans i världen :P )

Jag ser i alla fall jättemycket till den här resan, eftersom att London är verkligen en stad man ska besöka någon dag i sitt liv tycker jag i alla fall :P En annan stad jag skulle verkligen vilja besöka är någon Tokyo som ni kanske har märkt, eftersom att jag skriver vissa saker på japanska:P Anledningen varför jag lär mig japanska är för att det är ett unikt språk att kunna, men också för att om jag skulle fara till Tokyo någon dag (vilket jag hoppas!), så kan komminucera bättre med japanerna, eftersom att man har tagit redan på att japaner (dom flesta i alla fall) är inte så duktig på engelska. Dessutom så vore det kul att chocka lite japaner att man kan faktiskt prata deras språk,fast man aldrig har besökt Japan :P

menmen....jag ska nog plugga en stund innan jag ska gå och lägga mig :)

Oyasuminasi minna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar