tisdag 10 november 2009

10/11-2009

Konnichi wa minna-san!

Nu när jag vaknade imorse, så hade jag verkligen en huvudvärk och jag sov enda till halv 11! Hoppas verkligen att jag håller inte på att bli sjuk eller något sånt, för jag känner att jag har inte tid att bli sjuk heller! xD
Att vara sjuk är bland det tråkigaste jag vet, eftersom att man kan inte göra nästa något annat än att sova och titta på TV.

Menmen....det har jag har just nu i tankarna är om jag ska bege mig ner till Malmö på torsdag eller inte, för att Josh är nämligen där och jag känner verkligen att jag vill träffa honom, eftersom att det skulle vara spännade att träffa någon jag har pratat med ett tag på internet( och jag vet att internet är inte det mest säkraste stället att lära känna någon, men vi har pratat med varandra på webcamen och jag är säker att han inte är någon "snuskgubbe" ) Men ett problem för mig är att jag har aldrig varit till Malmö och jag känner ingen heller i Malmö xD

Hur som helst så skulle det verkligen vara kul att träffa honom, för att han har en verkligen rolig personlighet och han kan faktiskt prata ganska så bra svenska måste jag bara säga^_^ Han är verkligen duktig på att lära sig språk och han kallar sig för Lanuagefreak88 på youtube och det var där jag tog kontakt med honom. Jag har lärt honom lite grann om den svenska grammatiken och även om hur man ska uttala vissa ord. Dessutom har han fått veta lite svensk kultur^_^

menmen....jag kanske kommer att skriva mer sen om jag har bestämt mig för att fara till Malmö eller inte.

Mata ne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar