lördag 31 oktober 2009

LOVE HALLOWEEN!

Jag måste bara säga att jag verkligen älskar Halloween, eftersom att man frå klä ut sig och sminka sig på ett kreativit sätt, utan att människor tycker att man är konstigt xD
Igår så var jag på Halloweenfest på ett ställe som heter Ovars som är Norrlands nations pub och jag hade det faktiskt rätt så kul och träffade lite människor från Spexet, men lärde även känna lite nya människor.
En rolig sak som hände igår var att jag satt och pratade med mina spexpolare och då kommer en tjej fram till mig som var utklädd till en tiger och frågade vad jag skulle föreställa och jag svarade då att jag skulle inte riktigt föreställa någon, utan jag hade blandat mellan det gotiska och vintage tillsammans. Hon tycker i alla fall att jag såg läcker ut och jag kände verkligen att jag fick mycket blickar på mig, vilket jag tyckte var kul ^_^ ;D För det är kul när man har en look som väcker diskussioner hos människor, men man ska också trivas i sin look också tycker jag i alla fall :)

Just nu längtar jag bara till nästa år Halloweenfest och då kanske kan min pojkvän och lite kompisar från Piteå joina mig ;) Vore faktiskt jättekul om dom kunde det (Ni vet vilka ni är!! ;P )

Menmen...jag ska fortsätta att skriva klart min hemtenta, för den ska vara inne på måndag.

Mata aimasho (ett annat ord för att sa ses senare på japanska :P )

1 kommentar:

  1. nä vad kul, men du hittar ju på så fina och snygga saker så det förvånar mig inte:) hur går det med allt där borta?? kramar jackie

    SvaraRadera