fredag 7 augusti 2009

Väntan!

Tyvärr så får ni nog vänta med att jag kommer att göra någon youtubevideo, eftersom att jag har så mycket annat som jag måste göra just nu som att jobba! xD
Men jag ska nog göra en snart, men jag ska leta efter min sladd till digitalkameran.

Jag ska snart också till jobbet snart ( Ska jobba alla dagar den här veckan) men på måndag och tisdag så är jag ledig, fast då ska jag göra halkbana, vilket jag är förstås lite nervös över förståsxD Men det kommer nog att gå bra, förhoppningsvis xD
På onsdag och torsdag så är det mina sista dagar jag kommer att jobba och sen kommer jag att vara ledig fram tills jag börjar med mina studier^_^
Kommer faktiskt att kännas lite konstigt att inte jobba nu till hösten, fast jag ser som sagt verkligen fram emot att få börja studera igen^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar