torsdag 6 augusti 2009

Fundersam....

Något som jag har i mina tankar just nu är förstås att hitta mig någonstans att bo i Uppsala och att få klart körkortet, men jag har även lite tankar om jag ska göra någon youtubevideo om lite sminktips.
För något jag tycker att det finns brist av så är det svenskar som ger ut sina sminktips och förklarar det på Svenska. Dessutom så tycker att dom flesta makeup-artisterna äger mest bara dyra sminksaker och vissa av dom kan vi inte alla här i Sverige ens köpa och då menar jag mer vi som inte bor i storstäder som Sthlm och Gbg.
Så just därför så ska jag nog göra en video imorgon antingen med min webbkamera eller så med min digitalkamera ;)
Fast just nu har jag inte tid med det, för att jag måste fara till jobbet om en kvart!
Men jag kommer nog att lägga upp video både på youtube och har på min blogg :)
Menmen.....måste verkligen gå nu, hoppas att ni alla mår bra^_^
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar