måndag 10 augusti 2009

Beslutångest!

Fick just ett samtal av en person som läser det jag ska läsa till hösten och sa om jag ville ställa några frågor angående programmet eller om universitet. Vi hade förstås ett trevligt samtal och jag ställde en massa frågor till den personen, men nu har jag lite beslutångest över vilket huvudämne jag vill läsa, för just nu ligger det mellan arkelogi och antik kultur och samhällsliv. Båda verkar vara intressanta inriktningar och jag skulle nog inte ångra mig vilket jag än väljer att läsa, det är därför det är så svårt att bestämma sig! xD

Hoppas också att jag får snart veta om jag får någon studentboende snart, för det är inte så länge kvar tills man börjar!^_^
Dessutom hoppas man att man fixar det här med körkortet också och idag var jag på manövertestet och det gick faktiskt ganska så bra :) Men imorgon så är det halkbana och jag tror att det kommer att bli kul, fast man kommer nog att vara lite nervös också, men det är nog alla som ska göra det^_^
Halkbana börjar kl 7 på morgon och vi slutar inte förens 11 och vad jag fick veta av körskoleläraren vi hade idag, så kan det även bli längre xD Sen efter det när man har förhoppningvis fixat det, så ska jag plugga en stund på körskolan och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra efteråt. Kanske blir att jag far hem och vilar, men man får se ;)

1 kommentar: